فلزیاب گرت

قیمت فلزیاب گرت AT Gold

قیمت فلزیاب گرت
قیمت فلزیاب گرت

قیمت فلزیاب گرت AT Gold

یکی از متنوع ترین فلزیاب‌های موجود بازار امروز. مناسب دستگاهی فوق العاده لذت‌بخش و بدون استرس .

یک انتخاب خوب برای کسانی است که می‌خواهند در درجه اول به کاوش طلا بپردازند یا گهگاهی به دنبال سکه یا عتیقه باشند.برای معدن یابی ، طلا یابی ، جواهر یابی ، دفینه یابی ، جستجو در آب شیرین کم‌عمق AT Gold شامل فرکانس ۱۸ کیلوهرتز برای تشخیص بهتر تکه‌های کوچک طلا، جواهرات، سکه‌ها و عتیقه‌جات است!

شامل:

•    یک کویل DD جستجوی زیر آب ۵ * ۸ اینچی
•    هدفون مسترساند گرت (هدفون ضد آب جداگانه به فروش می‌رود)         ضد آب تا ۱۰ فوت یا ۳ متر
برای آب‌های شور یا جستجو بر روی موج ها پیشنهاد نمی‌شود
سفارش اکید :

جستجو درعمق با کارآیی برای همه‌ی فلزات واقعی و در همه‌ی زمین‌ها

«بعد از استفاده از این فلزیاب، دستگاه‌های فلزیاب دیگری که داشتیم باید برای مدتی استراحت کنند. Garrett AT Gold خیلی سریع انتخاب شما در فلزیابی میشود.»

«Garret AT Gold درخواست بسیاری از کاربران حرفه ای فلزیابی ست که علاقه دارند کمی بیشتر از سایر فلزیاب ها از دستگاه خود کار بکشند .این دستگاه جای رقابت زیادی دارد.»

Garret AT Gold  

قیمت فلزیاب گرت
قیمت دستگاه فلزیاب گرت

افزودن دیدگاه

برای درج دیدگاه کلیک کنید

*

code

فلزیاب

اولین استفاده از فلزیاب ها در فرانسه که به اکتشافات باستان شناسی منجر شد، در سال 1958 رخ داد: افرادی که در شهر گریینوورت لیس هاورن کورت زندگی می کردند که از بمب های جنگ جهانی اول به دنبال مس بودند با گنجینه نقره ای رومی یافتند. قانون فرانسه بر روی تشخیص فلز مبهم است، زیرا تنها به هدف دنبال شده توسط کاربر از یک فلزیاب اشاره دارد. اولین قانون برای تنظیم استفاده از فلزیاب قانون 89-900 از 18 دسامبر 1989 بود. این آخرین بدون تغییر در ماده L 542-1 کد میراث، که بیان می کند “هیچ شخص ممکن نیست با استفاده از تجهیزات برای تشخیص اشیاء فلزی، برای اهداف تحقیقاتی و آثار تاریخی، تاریخ، هنر و باستان شناسی، بدون داشتن مجوز اداری که براساس معیار متقاضی و ماهیت و روش تحقیق صادر شده است، استفاده شود.

فلزیاب پیشرو