فلزیاب وایتس

فلز یاب Coinmaster

فلزیاب
فلزیاب

فلز یاب Coinmaster

 قدرتمند دارای عملکردی قوی با تمام ویژگی هایش به شما کمک میکند تا براحتی سکه و جواهرات پیدا کنید.Target ID مشخصات شی مورد نظر را به شما نشان میدهد تا به راحتی بتوانید هدف خود را ببینید و بشنوید و همچنین عمق سنج کمک میکند تا بدانید  که تا چه عمقی را باید بکنید.

–    طول دسته قابل تنظیم: 46 > 51 اینچی
–    صدای تمام فلزات : Non-VCO
–    خروجی صدا: اسپیکر و هدفون های 1/4 اینچی
–    باتری: دو عدد باتری 9 ولتی
–    عمر باتری: 20
–    دیسک صوتی:  جستجوی بیصدا
–    کویل جستجو انتخابی: خانواده Coinmaster
–    کویل جستجو استاندارد: 9 اینچی
–    تعداد تنظیمات پیش فرض: 1
–    فرکانس: 8 kHz

5 محدوده تنظیم این فلز یاب به شما کمک میکند که تمام اشیا و یا فقط اشیا مورد نظر خود را با سیگنالی که انتخاب می کنید ببینید.
با وزنی 2.5 پوندی، کاربردی آسان برای استفاده در تمام طول روز. دارای دو عدد باتری 9 ولتی همراه با یک کویل جستجو عنکبوتی 9 اینچی ضد آب برای اکتشاف در ساحل.

ویژگی های برجسته

–    دارای 5 محدوده تفکیک
–    حساسیت قابل تنظیم
–    عمق سنج
–    اشاره دقیق برای تمام فلزات
–    قدرتمند
–    دارای جعبه کنترل مقاوم در برابر آب
–    شناسه هدف

افزودن دیدگاه

برای درج دیدگاه کلیک کنید

*

code

فلزیاب

اولین استفاده از فلزیاب ها در فرانسه که به اکتشافات باستان شناسی منجر شد، در سال 1958 رخ داد: افرادی که در شهر گریینوورت لیس هاورن کورت زندگی می کردند که از بمب های جنگ جهانی اول به دنبال مس بودند با گنجینه نقره ای رومی یافتند. قانون فرانسه بر روی تشخیص فلز مبهم است، زیرا تنها به هدف دنبال شده توسط کاربر از یک فلزیاب اشاره دارد. اولین قانون برای تنظیم استفاده از فلزیاب قانون 89-900 از 18 دسامبر 1989 بود. این آخرین بدون تغییر در ماده L 542-1 کد میراث، که بیان می کند “هیچ شخص ممکن نیست با استفاده از تجهیزات برای تشخیص اشیاء فلزی، برای اهداف تحقیقاتی و آثار تاریخی، تاریخ، هنر و باستان شناسی، بدون داشتن مجوز اداری که براساس معیار متقاضی و ماهیت و روش تحقیق صادر شده است، استفاده شود.

فلزیاب پیشرو