فلزیاب وایتس

دستگاه گنج یاب GTM

دستگاه گنج یاب GTM

دستگاه گنج یاب GTM

این دستگاه بدون در نظر گرفتن سختی زمین،  انتظار شما را درمناطق طلا دار برای یافتن قطعات کوچک وبزرگ و سکه ها براحتی کار می کند.

دستگاه GTM مخصوص پیدا کردن طلا طراحی شده است. با فرکانس 48 کیلو هرتزی و کویل جستجو ضد آب ، بهترین گزینه برای پیدا کردن طلا در داخل آب و رودخانه های خروشان است.

ویژگی های اصلی دستگاه گنج یاب:

طول دسته قابل تنظیم: 46 > 52اینچی
صدای تمامی فلزات: VCO
خروجی صدا: اسپیکر و هدفون های 1/4 اینچی
باتری: هشت عدد باتری قلمی
عمر باتری: 40
صدای دیسک: داخلی و بیصدا
کویل جستجو انتخابی: خانواده Goldmaster
کویل جستجو استاندارد: 6 X 9 اینچی
تعداد تنظیمات پیش فرض: 1
فرکانس: 48

ویژگی های بسیار این دستگاه مانند تجزیه و تحلیل فلزات جستجو را آسان تر می کند. این دستگاه همچنین دارای تنظیمات دستی برای کاربران حرفه ای تر است و هرعملکردی دارای یک تنظیم اولیه ست.

این دستگاه همچنین دارای سطوح حساسیت قابل تغییر اتوماتیک، دسته ای برای تنظیم فوری بالانس زمین، بالانس اتوماتیک زمین و همچنین دارای ویژگی “Follow the Paystreak” که مقدار دقیق مواد معدنی داخل زمین را نشان میدهد، است.

این دستگاه گنج یاب در معادن طلا در سراسر جهان بکار برده میشود.

افزودن دیدگاه

برای درج دیدگاه کلیک کنید

*

code

فلزیاب

اولین استفاده از فلزیاب ها در فرانسه که به اکتشافات باستان شناسی منجر شد، در سال 1958 رخ داد: افرادی که در شهر گریینوورت لیس هاورن کورت زندگی می کردند که از بمب های جنگ جهانی اول به دنبال مس بودند با گنجینه نقره ای رومی یافتند. قانون فرانسه بر روی تشخیص فلز مبهم است، زیرا تنها به هدف دنبال شده توسط کاربر از یک فلزیاب اشاره دارد. اولین قانون برای تنظیم استفاده از فلزیاب قانون 89-900 از 18 دسامبر 1989 بود. این آخرین بدون تغییر در ماده L 542-1 کد میراث، که بیان می کند “هیچ شخص ممکن نیست با استفاده از تجهیزات برای تشخیص اشیاء فلزی، برای اهداف تحقیقاتی و آثار تاریخی، تاریخ، هنر و باستان شناسی، بدون داشتن مجوز اداری که براساس معیار متقاضی و ماهیت و روش تحقیق صادر شده است، استفاده شود.

فلزیاب پیشرو