فلزیاب دیپ فایندرز

جدیدترین ردیاب FINDER 3

جدیدترین ردیاب FINDER 3
جدیدترین ردیاب FINDER 3

جدیدترین ردیاب FINDER 3

ردیاب فیندر۳ سیستمی کوچک زیبا و کاربردی با دقت بالا دارد .

فایندر ۳ یکی دیگر از محصولات  شگفت انگیزشرکت دیپ فایندرز با قابلیت ردیابی فلزات به صورت سریع ست .

جدیدترین ردیاب FINDER 3 میتواند هم به صورت مکمل در کنار ردیابها و هم به صورت مجزا برای ردیابی و کشف فلزات با ارزش به کار گرفته شود ;این دستگاه کوچک قدرتمند با اتصال به گوشی تلفن همراه و دریافت دیتا از  طریق نرم افزار مورد نظر; حساسیت بالا به فرکانسهای محیط را برای یافتن  هرچه سریعتر عتیقه و گنج عرضه میکند.

جدیدترین ردیاب FINDER 3 فوق العاده دارای ۱۲ فیلتر حذف ذرات و مواد معدنی مزاحم;  ۴ فرکانس فلزات گرانبها در پیش فرض; بخش فرکانس آزاد برای وارد کردن فرکانس مورد دلخواه برای جستجو و کشف هر گونه هدفی که مورد نظر شماست.

یکی از امکانات خوب و منحصر به فرد این دستگاه استفاده از سیستم اف اس است; که این امکان را به شما میدهد تا برای هر نوع کاووشی از آن استفاده کنید .

با دستگاه بی نظیر فایندر ۳ خطاها در ردیابی از بین رفته و به شما کمک خواهد کرد که آسانتر و هرچه سریعتر به گنج ها و دفینه های مدفون در اعماق زمین دست یابید.

افزودن دیدگاه

برای درج دیدگاه کلیک کنید

*

code

فلزیاب

اولین استفاده از فلزیاب ها در فرانسه که به اکتشافات باستان شناسی منجر شد، در سال 1958 رخ داد: افرادی که در شهر گریینوورت لیس هاورن کورت زندگی می کردند که از بمب های جنگ جهانی اول به دنبال مس بودند با گنجینه نقره ای رومی یافتند. قانون فرانسه بر روی تشخیص فلز مبهم است، زیرا تنها به هدف دنبال شده توسط کاربر از یک فلزیاب اشاره دارد. اولین قانون برای تنظیم استفاده از فلزیاب قانون 89-900 از 18 دسامبر 1989 بود. این آخرین بدون تغییر در ماده L 542-1 کد میراث، که بیان می کند “هیچ شخص ممکن نیست با استفاده از تجهیزات برای تشخیص اشیاء فلزی، برای اهداف تحقیقاتی و آثار تاریخی، تاریخ، هنر و باستان شناسی، بدون داشتن مجوز اداری که براساس معیار متقاضی و ماهیت و روش تحقیق صادر شده است، استفاده شود.

فلزیاب پیشرو