فلزیاب گرت

فلزیاب ATX

فلزیاب ATX
فلزیاب ATX

فلزیاب ATX

حساسیت فوق‌العاده

قطعات کوچک طلا که دیگر فلزیاب‌ها قادر به کشف آنها نیستند را می‌یابد محبوب‌ترین دستگاه پی‌آی در بریتانیا برای جستجو در ساحل است. آب شور درون ماسه‌ها بسیاری از دستگاه ‌ها را دچار مشکلات جدی‌ در استحکام می‌کند.

گرت ای تی ایکس به خوبی عمل کرد و در شرایط سخت مستحکم ترین بود. ای‌تی‌ایکس گرت ماشینی تاثیرگذار است که بسیار عالی ساخته شده، به راحتی جمع  و درون یک کوله‌پشتی جا میشود.

کویل پیشرفته جستجو DD
تفکیک فوق العاده اشیاء کوچک و اشاره‌ی دقیق به مکان آن

استفاده در همه‌ی زمین‌ها

پکیج پایه فلزیاب atx شامل:

•    ای‌تی‌ایکس با کویل DD ۱۲ اینچی
•    غلاف کویلDD ۱۰* ۱۲ ATXÂ
•    هدفون)هدفون‌های ضد آب جداگانه فروخته می‌شوند)
•    کیف مسافرتی
•    بند شانه ای
•    باتری قابل شارژ AA alkaline
•    شارژر باتری

ضد آب تا ۱۰ فوت یا ۳ متر
این دستگاه خود را برای آب شور بدون نیاز به تنظیمات خاصی بالانس می‌کند!

سفارش اکید برای – معدن‌یابی، دفینه یابی، جستجو در آب شیرین/ساحل خشک و دریا

سفارش شده برای –جواهریابی، سکه یابی و قبر یابی

ATX DEEPSEEKER® PACKAGE
پکیج مقرون به صرفه  جستجوگر عمیق ای‌تی‌ایکس شامل بسته ای‌تی‌ایکس بیسیک بعلاوه‌  کویل جستجوی تکی ۲۰ اینچی و یک کیف سخت نظامی گرت است.

وقتی حرف از مقاومت است، گرت در مورد کیفیت مضایقه نکرده‌است. ای‌تی‌ایکس واقعا یک دستگاه محکم و مقاوم ست که برای استعمال سخت در فصول متوالی ساخته شده . قیمت خوب، کاربرد آسان، و عملکرد بی صدا در معدن‌یابی بر روی زمین‌های سخت ای‌تی‌ایکس را انتخابی عالی برای عتیقه یابی و طلا یابی می‌کند.

 

ATX

 طلایاب ATX

افزودن دیدگاه

برای درج دیدگاه کلیک کنید

*

code

فلزیاب

اولین استفاده از فلزیاب ها در فرانسه که به اکتشافات باستان شناسی منجر شد، در سال 1958 رخ داد: افرادی که در شهر گریینوورت لیس هاورن کورت زندگی می کردند که از بمب های جنگ جهانی اول به دنبال مس بودند با گنجینه نقره ای رومی یافتند. قانون فرانسه بر روی تشخیص فلز مبهم است، زیرا تنها به هدف دنبال شده توسط کاربر از یک فلزیاب اشاره دارد. اولین قانون برای تنظیم استفاده از فلزیاب قانون 89-900 از 18 دسامبر 1989 بود. این آخرین بدون تغییر در ماده L 542-1 کد میراث، که بیان می کند “هیچ شخص ممکن نیست با استفاده از تجهیزات برای تشخیص اشیاء فلزی، برای اهداف تحقیقاتی و آثار تاریخی، تاریخ، هنر و باستان شناسی، بدون داشتن مجوز اداری که براساس معیار متقاضی و ماهیت و روش تحقیق صادر شده است، استفاده شود.

فلزیاب پیشرو