فلزیاب دیپ فایندرز

ردیاب فلزات GOLDEN AGE

ردیاب فلزات GOLDEN AGE

ردیاب فلزات GOLDEN AGE

يكى ازدستاوردهاى مهم شرکت بزرگ دیپ فایندرز است که حاصل تحقیقات چند ساله محققین و مهندسین این شرکت میباشد.این ردیاب فلزات با قابلیت کشف و جستجوی 4 نوع فلز طلا-نقره –مس-برنز به عنوان یک ردیاب فانتزی درمیان باستان شناسان شناخته میشود.

قدرت فوق العاده در عین سادگی با بکارگیری همزمان فنآوری جدید توربو سیگنال و فیلترینگ بی نظیر MES این دستگاه را به یک شاهکار تبدیل کرده است .عمق کاووش و شعاع عملکرد بالا همراه با دقت و سرعتی بی نظیر.این فاکتورها تمام آن چیزی ست که جویندگان گنج به دنبال آن می باشند.

با GOLDEN AGE به ژرف ترین و دور دست ترین اهداف مدفون در خاک ها و اعماق زمین و … دسترسی پیدا کنید.

ردیاب فلزات GOLDEN AGE

مزایای دستگاه فلزیاب Golden Age:

استفاده از میکروپرسسور برای ساخت فرکانس مصنوعی با دقت هزارم هرتز

استفاده از ۶ مد فیلترینگ

سیستم توربو سیگنال

گراندبالانس دیجیتال

سیستم حذف اشیا زاید و مواد معدنی

قابلیت جستجوی فلزات طلا نقره مس برنز

عمق کاوش ٣٥متر و شعاع عملکرد 3000 متر

باتری با قابلیت استفاده بیش از 14 ساعت مداوم

صفحه کلید دیجیتال

آنتن های جستجوگر سه تکه

باکس ضد ضربه و ضد آب

کیف قطعات جانبی

دفترچه راهنما

1 سال گارانتی

سیستم ردیاب فلزات

ردیاب فلزات
  • ردیاب فلزات
5

افزودن دیدگاه

برای درج دیدگاه کلیک کنید

*

code

فلزیاب

اولین استفاده از فلزیاب ها در فرانسه که به اکتشافات باستان شناسی منجر شد، در سال 1958 رخ داد: افرادی که در شهر گریینوورت لیس هاورن کورت زندگی می کردند که از بمب های جنگ جهانی اول به دنبال مس بودند با گنجینه نقره ای رومی یافتند. قانون فرانسه بر روی تشخیص فلز مبهم است، زیرا تنها به هدف دنبال شده توسط کاربر از یک فلزیاب اشاره دارد. اولین قانون برای تنظیم استفاده از فلزیاب قانون 89-900 از 18 دسامبر 1989 بود. این آخرین بدون تغییر در ماده L 542-1 کد میراث، که بیان می کند “هیچ شخص ممکن نیست با استفاده از تجهیزات برای تشخیص اشیاء فلزی، برای اهداف تحقیقاتی و آثار تاریخی، تاریخ، هنر و باستان شناسی، بدون داشتن مجوز اداری که براساس معیار متقاضی و ماهیت و روش تحقیق صادر شده است، استفاده شود.

فلزیاب پیشرو