اخبار

دستگاه گنج یاب ماهواره ای

دستگاه گنج یاب ماهواره ای
دستگاه گنج یاب ماهواره ای

کشف گنج  توسط ماهواره

برای اولین بار تست رادار دستگاه گنج یاب ماهواره ای توسط ماهواره، انجام شد .

محققان نشان داده اند که فن آوری می تواند در شناسایی اشیاء به خاک سپرده شده نقش جدید ایفا نمایند.

در این روش آثار باستانی، شبکه ساختمانی زیر زمینی که در زیر شن و ماسه دفن شده اند حتی در سطح مریخ می توان کشف نمود.که گاها به اصطلاح خودمون دستگاه گنج یاب ماهواره ای

دانشمندان از مدت ها شک کرده بودند که رادار مایکروویو از ماهواره می تواند “دیدن” در زیر سطح زمین بسیار خشک را مشاهده نمود.

بسیاری مبهوت بودند که تصاویر را از یک شاتل در 1980 نشان داد.

دستگاه گنج یاب ماهواره ای

آنچه ظاهر شد الگوهای زهکشی رودخانه باستانی زیر صحرای آفریقا شرقی است. از آن زمان دیگر یافته های جذاب وجود داشته است،

از جمله سازه های حلقه زیر یخ های قطب جنوب که مانند چاله شهاب سنگ و یا آثاربه جای مانده از فوران های آتشفشانی وابسته به زیر توده یخ.

اما تا به حال هیچ اثبات شده که این تصاویر واقعا نشان دادن اشیاء زیرزمینی از جمله گنج باشد.

محققان مطمئن نبودند چگونه رادار میتواند ویژگی های زیرزمینی را تحت تاثیر قرار بدهد، چون تا حالا هیچ کس از ماهواره برای کشف گنج و آثار باستانی زیر زمنی  استفاده نکرده بود.

البته تصاویر قانع کننده نبود که واقعا دانشمندان را قانع کند.

تا زمانی که دن بلومبرگ و جولیان دانیلز از دانشگاه بن گوریون در اسرائیل تصمیم به آزمایش این ایده گرفتند. آنها مربع مسطح آلومینیوم در اعماق مختلف زیر ماسه در صحرا به خاک سپرده شد، پس از آن یک هواپیما بر منطقه پرواز کرد و توسط رادار سطح ان را مورد سنجش قرار گرفت.

با مقایسه نتایج رادار با مربع، موقعیت شناخته شده است، محققان نشان دادند که الگوهای تشخیص داده شده توسط رادار واقعا نشان دادن قطعات به خاک سپرده فلز است.

در حال حاضر ما اثبات سیستماتیک،” بلومبرگ جدید دانشمند گفت. “اشیاء مدفون می توان از سیستم های موجود توسط رادار ماهواره ای کشف نمود.

تصاویر ماهواره ای بیشتر مسیر های رودخانه باستانی  دشت و دریاچه های قدیمی که در زیر خاک است را نشان می داد. و برای تاریخ شناسی مناسب بود. البته اون چیزی که محققان برای اشیاء تست کردند تا 40 سانتی متر عمق زمین را کشف می کرد.

البته  در آزمایش های پیشرفته با استفاده از مایکروویو طولانی ترین طول موج ممکن به نام P-باند با توجه به سنسوری های که دارد تا عمق 9 متر هم توانستند اشیاء رو به وضوح نشان دهند.

البته این تحقیق نشان داده که در زمین های خشک می شود تا این عمق پیش رفت.

پس نتیجه میگیریم که ما اصلا گنج یاب دستی که معروف به دستگاه گنج یاب ماهواره ای باشد نداریم و گول تبلیغات وب سایت های دیگر رو نخورید. که همچنین با کلمات مثل دستگاه گنج یاب ماهواره ای قیمت دستگاه گنج یاب ماهواره ای دستگاه های گنج یاب ماهواره ای دستگاه طلا یاب ماهواره ای برای آنا قیمت هم گذاشتند.

حتما قبلش مشاوره و تحقیق نمایید.

دستگاه گنج یاب ماهواره ای
  • دستگاه گنج یاب ماهواره ای
5

افزودن دیدگاه

برای درج دیدگاه کلیک کنید

*

code

فلزیاب

اولین استفاده از فلزیاب ها در فرانسه که به اکتشافات باستان شناسی منجر شد، در سال 1958 رخ داد: افرادی که در شهر گریینوورت لیس هاورن کورت زندگی می کردند که از بمب های جنگ جهانی اول به دنبال مس بودند با گنجینه نقره ای رومی یافتند. قانون فرانسه بر روی تشخیص فلز مبهم است، زیرا تنها به هدف دنبال شده توسط کاربر از یک فلزیاب اشاره دارد. اولین قانون برای تنظیم استفاده از فلزیاب قانون 89-900 از 18 دسامبر 1989 بود. این آخرین بدون تغییر در ماده L 542-1 کد میراث، که بیان می کند “هیچ شخص ممکن نیست با استفاده از تجهیزات برای تشخیص اشیاء فلزی، برای اهداف تحقیقاتی و آثار تاریخی، تاریخ، هنر و باستان شناسی، بدون داشتن مجوز اداری که براساس معیار متقاضی و ماهیت و روش تحقیق صادر شده است، استفاده شود.

فلزیاب پیشرو