فلزیاب او کی ام

دستگاه فلزیاب جستجوگر غار

دستگاه جستجوگر غار
دستگاه جستجوگر غار

دستگاه جستجوگر غار بر حسب اصل مقاومت زمين برنامه ريزي شده است. محاسبات عددي تونلها، غارها و آبهاي زيرزميني از قبل در ريزپردازنده دستگاه برنامه ريزي شده است. در زمينهاي هموار اين دستگاه قادر به كشف گودالها وفضاهاي خالي در اعماق 40 متري زمين ميباشد.

كار كردن با اين دستگاه خيلي راحت است وفقط كافي است كه الكترودها را بر روي زمين تنظيم كنيد و دستگاه را روشن نماييد . سپس براحتي در صفحه نمايشي جواب “بلي” و يا “خير” را مشاهده خواهيد كرد.

افزودن دیدگاه

برای درج دیدگاه کلیک کنید

*

code

فلزیاب

اولین استفاده از فلزیاب ها در فرانسه که به اکتشافات باستان شناسی منجر شد، در سال 1958 رخ داد: افرادی که در شهر گریینوورت لیس هاورن کورت زندگی می کردند که از بمب های جنگ جهانی اول به دنبال مس بودند با گنجینه نقره ای رومی یافتند. قانون فرانسه بر روی تشخیص فلز مبهم است، زیرا تنها به هدف دنبال شده توسط کاربر از یک فلزیاب اشاره دارد. اولین قانون برای تنظیم استفاده از فلزیاب قانون 89-900 از 18 دسامبر 1989 بود. این آخرین بدون تغییر در ماده L 542-1 کد میراث، که بیان می کند “هیچ شخص ممکن نیست با استفاده از تجهیزات برای تشخیص اشیاء فلزی، برای اهداف تحقیقاتی و آثار تاریخی، تاریخ، هنر و باستان شناسی، بدون داشتن مجوز اداری که براساس معیار متقاضی و ماهیت و روش تحقیق صادر شده است، استفاده شود.

فلزیاب پیشرو