فلزیاب ماکرو

دستگاه دفینه یاب دیپ هانتر

دستگاه دفینه یاب دیپ هانتر

دستگاه دفینه یاب دیپ هانتر

تنها با یک دستگاه دفینه یاب هرگونه دفینه و گنج، حفره و حتی تک سکه را بیابید

تکنولوژی پیشرو: فلزیاب دیپ هانتر اولین دستگاه فلزیاب در جهان است که می‌تواند هرگونه شی را در عمق پایین زمین ردیابی کند.

اکنون می توانید تنها با خرید یک دستگاه، هم سکه وهم اشیا بزرگ را در اعماق زمین شناسایی کنید.

فلزیاب deephunter دارای دو حالت حرکتی و غیر حرکتی است. با این دستگاه فلزیاب در واقع مانند این است که دو دستگاه دارید. با لمس یک دکمه می‌توانید حالت کاوش را تغییر دهید. می‌توانید بین دو حالت زیر یکی را انتخاب کنید:
1- حالت کاوش عمیق و قوی برای پیدا کردن فلزات گران‌بها و حفره‌ها با تحلیل رنگی و سه بعدی
2- حالت سریع برای یافتن اهداف تکی و قطعه‌های طلا در اعماق زیاد با قابلیت شناسایی کامل و بوق مخصوص. طراحی فوق‌العاده برای کاوش سطح زمین و اعماق زیاد.

دستگاه دفینه یاب دیپ هانتر

سیستم کاوش، حالت 1

حالت شناسایی غیر حرکتی در عمق با قابلیت یافتن فلزات قیمتی و حفره. فقط کافیست سیم‌پیچ استاندارد T44 را متصل کنید در اینصورت می توانید در مناطقی که پیش از این چیزی نمی‌یافتید گنجینه‌های پنهان را کشف کنید. این سیم‌پیچ غیر حرکتی دارای ابعاد 36*44 سانتی متر است. در صورتی که نیاز به جست‌وجو در عمق بیشتری دارید کافیست سیم پیچ بزرگ‌تر T100 را متصل کنید، در این صورت می‌توانید اهداف بزرگ‌تر که در عمق زیاد مدفون هستند را بیابید. این سیم پیچ دارای ابعاد 60*100 سانتی متر است. حالت 1 برای داشتن کاربردی راحت در نظر گرفته شده است. رابط کاربری آن برای تمامی افراد در هر سطحی ساده و آسان فهم است. نمایشگر رنگی بهترین دستگاه دفینه یاب دیپ هانتر با تصاویر پیشرفته سه بعدی، شی مورد جست‌وجو را به شما نشان می‌دهد.

علاوه بر این، می‌توانید نوع فلز، عمق و اندازه شیء را در نمایشگر دستگاه مشاهده کنید.

 

شناسایی دقیق فلز و نمودار سه بعدی هدف

پس از یافتن هدف می‌توانید هم شکل سه بعدیو هم نوع فلز را روی صفحه نمایش مشاهده کنید. این فلزیاب با برخورداری از فناوری تعیین نوع، فلز را در یکی از چهار گروه زیر طبقه بندی می‌کند.
1- طلا 2- ارزشمند 3- بی‌ارزش 4- استیل(فولاد)

شناسایی حفره

این دستگاه دفینه یاب علاوه بر نشان دادن فلزات می‌تواندسازه‌های زیرزمینی مانند غار، حفره، انبار، تونل، پناه‌گاه و قبر را نیز شناسایی کند. دستگاه این کار را با برخورداری از تصاویر گرافیکی سه بعدی انجام می‌دهد. لازم به ذکر است که دستگاه، فلزات درون این سازه‌ها را نیز شناسایی می‌کند.

شکل گرافیکی از هدف
در حالت 1، سیستم نوسان‌گر به طور پیوسته نمودار سیگنال اشیای هدف را روی نمایش‌گر نشان می‌دهد.
فیلتر آهن
ویژگی فیلترینگ آهن تعبیه شده درون دستگاه این امکان را به فلزیابdeephunter می‌هد که تنها فلزات گران‌قیمت را شناسایی کرده و فلزات بی‌ارزش را در شناسایی به حساب نیاورد. اکنون می‌توانید گنج‌هایی را بیابید که دیگران تنها خواب آن را دیده اند.
تعیین عمق
این دستگاه به دقت عمق شی یافته شده را بر حسب سانتی متر روی نمایشگر می‌آورد.

 

سیستم کاوش، حالت 2

حالت بازیابی سریع با قابلیت تشخیص سکه، طلا و اهداف بسیار کوچک نهفته در اعماق زیاد با تشخیص صوتی. در این حالت، با استفاده از سیم پیچ حرکتی استاندارد C32 با ابعاد 26*32 سانتی متر قادر خواهید بود سکه، جواهرات، طلا و سایر اشیا کوچک مدفون در اعماق را شناسایی کنید.

با اضافه کردن سیم پیچ بزرگ‌تر C47 با ابعاد 39*47 سانتی متر می‌توانید به جست‌وجوی اشیای بزرگ‌تر در اعماق بیشتر بپردازید، همان گونه که در حالت 1 می‌توانستید. این سیستم بسیار ساده ولی می‌تواند فلز را در عمق زیاد تشخیص دهد.

نوع فلز یافت شده با سه نوع بوق به کاربر اعلام می شود. این سه بوق سه حالت طلا، قیمتی و بی‌ارزش را بیان می‌کند.

عملکرد استثنایی در زمین‌های دارای مواد معدنی

با استفاده از تنظیمات خاصdeephunter در حالت 2‌ که برای شرایط بسیار مواد معدنی طراحی شده است به راحتی میتوانید در انواع خاک به کاوش بپردازید.با استفاده از تنطیمات آهن(ferrous) این دستگاه فلزیاب می‌توانید سیگنال‌های مزاحم مربوط به مواد معدنی خاک را حذف کنید. مناطقی مانند سواحل، ماسه‌های تر و خاک شخم زده از این قبیل هستند.

حذف عناصر آهنی

در این حالت نیز همانند حالت 1 می‌توانید با استفاده از ویژگی حذف آهن و زباله‌های فلزی تنها به کشف فلزات قیمتی بپردازید.

اعلام نوع فلز با سه نوع بوق

حالت 2 سیستمی بسیار ساده برای تشخیص نوع فلز دارد. دستگاه نوع فلز را با سه نوع صوت به کاربر نشان می‌دهد. بوق با صدای ضعیف برای اهداف فلزی و دو بوق با صدای قوی مشابه یکدیگر برای اهداف قیمتی و طلا در نظر گرفته شده است.

عملکردی پیشرفته اما کاربردی آسان

حالت 2 با در نظر داشتن سادگی در استفاده طراحی شده است. هم تازه‌کاران و هم کاربران حرفه‌ای از سادگی دستگاه احساس رضایت خواهند کرد. این حالت تنها با سیستم اعلام صوتی، تجربه‌ی جست‌وجویی سریع را به کاربر منتقل می کند.

قیمت دستگاه دفینه یاب تماس بگیرید

دستگاه دفینه یاب دیپ هانتر
  • دستگاه دفینه یاب دیپ هانتر
Sending
User Review
5 (1 vote)

افزودن دیدگاه

برای درج دیدگاه کلیک کنید

*

code

فلزیاب

اولین استفاده از فلزیاب ها در فرانسه که به اکتشافات باستان شناسی منجر شد، در سال 1958 رخ داد: افرادی که در شهر گریینوورت لیس هاورن کورت زندگی می کردند که از بمب های جنگ جهانی اول به دنبال مس بودند با گنجینه نقره ای رومی یافتند. قانون فرانسه بر روی تشخیص فلز مبهم است، زیرا تنها به هدف دنبال شده توسط کاربر از یک فلزیاب اشاره دارد. اولین قانون برای تنظیم استفاده از فلزیاب قانون 89-900 از 18 دسامبر 1989 بود. این آخرین بدون تغییر در ماده L 542-1 کد میراث، که بیان می کند “هیچ شخص ممکن نیست با استفاده از تجهیزات برای تشخیص اشیاء فلزی، برای اهداف تحقیقاتی و آثار تاریخی، تاریخ، هنر و باستان شناسی، بدون داشتن مجوز اداری که براساس معیار متقاضی و ماهیت و روش تحقیق صادر شده است، استفاده شود.

فلزیاب پیشرو