فلزیاب او کی ام

دستگاه آب یاب GeoSeeker

دستگاه آب یاب
دستگاه آب یاب

دستگاه آب یاب

GeoSeeker جئوسیکر برترین دستگاه آب یاب جهان

با توجه به منابع آبی موجود آبا تا بحال برای شما پیش آمده به این موضوع فکر کرده باشید که سیستمی وجود داشته باشد که بتواند سفره های زیر زمینی را براحتی تجزیه تحلیل کرده وبتواند منابع آبی موجود را برای ما مشخص بکند .

بی شک یکی از برترین سیستم ها موجود سیستم جیوفیزیکال پیشرفته Geoseeker شرکت او کی ام آلمان میباشد.

که این دستگاه آب یاب به گونه ای عمل کرده که میزان مقاومت خاک ناهنجاری ها ی موجود در خاک از قبیل سفره های زیر زمینی آب فضاهای خالی را تاعمق ۲۵۰ متری قایل تشخیص نموده است.

دستگاه آب یاب

جیوسیکر با اندازه گیری مقاومت خاک منطقه مورد بررسی قرارداده تفاوت و مقاومت خاک را اندازه گیری ناهنجارهای موجود در خاک را با روشی قابل اعتماد ثبت نموده این سیستم بگونه ای عمل کرده که توسط زمین شناسان و افراد حرفه ای در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته میتوانید بدون حفاری سطح زمین بسترهای آب و فضاهای خالی را یافته توسط نرم افزار شرکت OKM به صورت سه بعدی ناهنجارهای موجود در خاک را کاملا رویت نمایید.

دستگاه آب یاب او کی ام

به جرات میتوانی بگوییم که جیوسیکر جدید ترین تکنولوژی در زمینه آب یابی و تونل یابی بوده .عمق نفوذ سیستم ۲۵۰ متر بوده که با استفاده از نرم افزار میتوان نقطه و عمق آب یا فضای خالی براحتی بدست آورد ونقطه مورد نظر را تجزیه تحلیل نمایید.

اجزای سخت افزاری GEOSEEKER به طور کامل توسط یک تبلت اندرویدی قابل کنترل بوده. تمام دستورات و نتایج اندازه گیری ها به صورت بی سیم از طریق وای فای انتقال میباشد.

با استفاده برنامه نرم افزاری از پیش تعیین شده ، به آسانی می توانید یکی از سه حالت اسکن پشتیبانی شده را انتخاب کنید کرده تا بتوانیم به نتیجه دلخواه رسید.

دستگاه آب یاب,فروش دستگاه آب یاب, فروش دستگاه های آب یاب, دستگاه عمق یاب آب ,دستگاه های آب یاب, دستگاه های نشت یاب آب ,خرید دستگاه آب یاب ,قیمت دستگاه آب یاب

برای خرید دستگاه آب یاب یا مشاوره خرید دستگاه تماس بگیرید.

 

افزودن دیدگاه

برای درج دیدگاه کلیک کنید

*

code

فلزیاب

اولین استفاده از فلزیاب ها در فرانسه که به اکتشافات باستان شناسی منجر شد، در سال 1958 رخ داد: افرادی که در شهر گریینوورت لیس هاورن کورت زندگی می کردند که از بمب های جنگ جهانی اول به دنبال مس بودند با گنجینه نقره ای رومی یافتند. قانون فرانسه بر روی تشخیص فلز مبهم است، زیرا تنها به هدف دنبال شده توسط کاربر از یک فلزیاب اشاره دارد. اولین قانون برای تنظیم استفاده از فلزیاب قانون 89-900 از 18 دسامبر 1989 بود. این آخرین بدون تغییر در ماده L 542-1 کد میراث، که بیان می کند “هیچ شخص ممکن نیست با استفاده از تجهیزات برای تشخیص اشیاء فلزی، برای اهداف تحقیقاتی و آثار تاریخی، تاریخ، هنر و باستان شناسی، بدون داشتن مجوز اداری که براساس معیار متقاضی و ماهیت و روش تحقیق صادر شده است، استفاده شود.

فلزیاب پیشرو