ویدیو آموزشی فلزیاب

آموزش کار با فلزیاب لورنز

آموزش کار با فلزیاب لورنز

آموزش کار با فلزیاب لورنز

در این قسمت برای شما آموزش کار با فلزیاب لورنز z1 رو براتون گذاشتم.

آموزش کار با فلزیاب لورنز

این فلزیاب با توجه به قیمت دستگاه گنج یاب لورنز Z1 کارایی خوبی داره ولی خوب یکم تنظیمات داره که در این فیلم آموزشی ما می توانید تنظیمات دستگاه فلزیاب لورنز z1 رو مشاهده  نمایید.

امیدوارم براتون جالب باشه دستگاه گنج یاب lorenz z1 البته نظراتون در این مورد در قسمت نظرات بنوسید

شاید برای کاربران دیگه مفید باشه و یا اگر سوالی داشتید بپرسید.

این ویدئو آموزش کار با فلزیاب لورنز را به شما آموزش داد. شما با مشاهده این ویدئو نحوه کار با فلزیاب رو کامل آموزش می بینید. چنانچه هر سوال یا مشکلی برای شما پیش اومد و یا نیاز به مشاوره داشتید، می تونید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنند. 09903784988

آموزش کار با فلزیاب
  • آموزش کار با فلزیاب
5
Sending
User Review
0 (0 votes)

افزودن دیدگاه

برای درج دیدگاه کلیک کنید

*

code

فلزیاب

اولین استفاده از فلزیاب ها در فرانسه که به اکتشافات باستان شناسی منجر شد، در سال 1958 رخ داد: افرادی که در شهر گریینوورت لیس هاورن کورت زندگی می کردند که از بمب های جنگ جهانی اول به دنبال مس بودند با گنجینه نقره ای رومی یافتند. قانون فرانسه بر روی تشخیص فلز مبهم است، زیرا تنها به هدف دنبال شده توسط کاربر از یک فلزیاب اشاره دارد. اولین قانون برای تنظیم استفاده از فلزیاب قانون 89-900 از 18 دسامبر 1989 بود. این آخرین بدون تغییر در ماده L 542-1 کد میراث، که بیان می کند “هیچ شخص ممکن نیست با استفاده از تجهیزات برای تشخیص اشیاء فلزی، برای اهداف تحقیقاتی و آثار تاریخی، تاریخ، هنر و باستان شناسی، بدون داشتن مجوز اداری که براساس معیار متقاضی و ماهیت و روش تحقیق صادر شده است، استفاده شود.

فلزیاب پیشرو