فلزیاب او کی ام

فلزیاب روور سی ۲ Rover CII

فلزیاب روور سی ۲ Rover CII
فلزیاب روور سی ۲ Rover CII

فلزیاب روور سی ۲  Rover CII

این دستگاه تولید شرکت OKM است که تلفیقی از دستگاه روور سی به علاوه سوپر سنسور و یک حفره یاب است .

در جاهایی که شخص علاوه بر گنج به دنبال اتاقک ،حفره ، یا تونل برای دسترسی به آن میگردد بهترین گزینه است .

از یک طرف با وجود سوپر سنسور به همراه خود دستگاه عمق نفوذو تفکیک آن خیلی بالا رفته است و از دیگر سو با استفاده از تکنولوژی جیو الکتریک علاوه بر سیستم جی پی آر به کار رفته در بقیه دستگاه ها درصد خطا را تا حد بسیار زیادی کم کرده است .

 

عمق نفوذ آن ۲۵ است که در دیگر سری های روور ۱۸ متر بوده است و نظر به اینکه با سیستم جیو الکتریکال آن میتوان یک زمین به وسعت ۴۰۰ متر تا عمق ۴۰ متر بدون حرکت چک کرد در حالی که با دیگر دستگاههای سری روور باید روی آن منطقه حرکت کرد تا تصویر آن منطقه روی صفحه کامپیوتر بیاید .

در سری جدید این دستگاه عمر باطری به چندین روز دوام رسیده است و شکل جدیدی هم برای آن طراحی شده است که هم کارایی آن را ساده تر کرده است و هم اینکه عمق نفوذ و قدرت تفکیک آن را افزایش داده است .


نظر به سبکی و راحتی کار با دستگاهها روور و استقبال زیادی که از این مدل در بازار شد شرکت سعی کرده است که نوع اصلاح شده این دو مدل را به بازار ارائه بدهد .

عمق نفوذ و کیفیت کار دستگاهها روورسی ۲ در مدل جدید افزایش پیدا کرده است وتفکیک فلزات دراین مدل اصلاح شده بسیار دفیق تر و با سرعت بالاتری انجام میشود .

بسیار سبک و استفاده بسیار آسان جهت جستجوی فلزات

گنج یاب روور سی ۲ به همراه سوپر سنسور

دستگاه روور سی ۲ به همراه سنسور استاندارد

یک مینی لپ تاپ رایگان به همراه سری دستگاههای روور

فلزیاب روور سی ۲ به همراه جیو الکتریک برای جستجوی تونل ،حفره ،قبر و اتاقکهای مخفی
گارانتی تا ۲ سال

افزودن دیدگاه

برای درج دیدگاه کلیک کنید

*

code

فلزیاب

اولین استفاده از فلزیاب ها در فرانسه که به اکتشافات باستان شناسی منجر شد، در سال 1958 رخ داد: افرادی که در شهر گریینوورت لیس هاورن کورت زندگی می کردند که از بمب های جنگ جهانی اول به دنبال مس بودند با گنجینه نقره ای رومی یافتند. قانون فرانسه بر روی تشخیص فلز مبهم است، زیرا تنها به هدف دنبال شده توسط کاربر از یک فلزیاب اشاره دارد. اولین قانون برای تنظیم استفاده از فلزیاب قانون 89-900 از 18 دسامبر 1989 بود. این آخرین بدون تغییر در ماده L 542-1 کد میراث، که بیان می کند “هیچ شخص ممکن نیست با استفاده از تجهیزات برای تشخیص اشیاء فلزی، برای اهداف تحقیقاتی و آثار تاریخی، تاریخ، هنر و باستان شناسی، بدون داشتن مجوز اداری که براساس معیار متقاضی و ماهیت و روش تحقیق صادر شده است، استفاده شود.

فلزیاب پیشرو